هشتگ های فارسی اینستاگرام با بازدید کننده میلیونی * آپدیت ۱۴ آذر *
به گفتۀ سایت Later یک پست در اینستاگرام با حداقل یک هشتگ، بهطور متوسط
هشتگها قدرتمند هستند
آنها میتوانند کمک کنند تا پستها و محتواهای ما به مخاطب موردنظرمان برسند و طرفدارانمان را جذب کنند.
انتخاب پربازدیدترین هشتگهای اینستاگرامی مرتبط برای پستها، تعامل را افزایش میدهد و تصویر تجاری مثبت و قابل شناسایی برایمان ایجاد میکند. اما اگر بیش از حد معمول یا بدون داشتن یک استراتژی مشخص استفاده شوند، بیمعنی و ناکارآمد هستند.
در این بلاگپست برای اینکه بتوانیم از طریق پستهای اینستاگرام تعامل بهینه داشته باشیم، یک راهنمای نهایی برای استفاده از هشتگهای اینستاگرام را در سال ۲۰۲۱ تهیه کردهایم و به سؤالات اصلی افرادی که میخواهند از طریق اینستاگرام فعالیت کنند، پاسخ دادهایم.
با پلاسما وب همراه باشید !
هشتگها مانند یک قیف هستند. برای مثال، #بازاریابی به طرزی باورنکردنی گسترده است و همه نوع پستی را به خود جلب میکند.
مخاطبانی که در جستوجوی این هشتگها هستند، سعی میکنند جستوجوی خود را به آنچه در رابطه با بازاریابی ارائه میدهیم، محدود کنند.
بنابراین ما از طریق استفاده از هشتگها به افراد مناسب بیشتری رسیدهایم.
هشتگ های فارسی اینستاگرام :
هشتگها در هفده دسته جای گرفتهاند که عبارتاند از: حیوانات خانگی، هنر، زیبایی، تناسب اندام، غذا، عکاسی، طنز و شوخطبعی، سبک زندگی، بازاریابی، مد، طبیعت، سفر و موسیقی، عاشقانه، سیاسی و درنهایت، هشتگهای پربازدید مذهبی.
هشتگهای پربازدید حیوانات اهلی اینستاگرام
هشتگهای هنری اینستاگرام
هشتگهای زیبایی اینستاگرام
هشتگهای معروف ورزشی و تناسب اندام اینستاگرام
هشتگهای معروف انواع فعالیتهای ورزشی
هشتگهای پربازدید غذا در اینستاگرام
هشتگهای اصلی عکاسی در اینستاگرام
هشتگهای طنز و شوخی
بهترین هشتگهای سبک زندگی اینستاگرام
برترین هشتگهای بازاریابی اینستاگرام
هشتگهای مد
پرطرفدارترین هشتگهای طبیعت اینستاگرام
هشتگهای معروف اینستاگرام در حوزۀ سفر
پرکاربردترین هشتگهای موسیقی اینستاگرام
پربازدیدترین هشتگهای عاشقانۀ اینستاگرام
پراستفادهترین هشتگهای سیاسی اینستاگرام
هشتگهای مذهبی اینستاگرام
هشتگهای موفقیت اینستاگرام
بایدها و نبایدهای استفاده از هشتگها
اکنون که فهرست خوبی از برچسبها را در اختیار داریم، ممکن است در انتخاب آنها گیج شویم. در اینجا چند روش خوب برای استفادۀ صحیح از محبوبترین هشتگها آورده شده است: برای اینکه اسپم نشویم نباید پست خود را با هشتگ پر کنیم.
کپی و چسباندن بهترین هشتگها در تصاویر به ما در انجام کار بهتر کمک نمیکند. باید از عقل سلیم استفاده کنیم. به خاطر داشته باشیم که اینستاگرام به ما اجازه نمیدهد بیش از ۳۰ هشتگ در هر پست استفاده کنیم. درضمن، هشتگهایی وجود دارند که میتوانند حساب ما را جریمه کنند. از هشتگهایی استفاده کنیم که واقعاً مربوط به کسبوکار یا محتوای ما هستند.
افزودن یکی از محبوبترین هشتگهای اینستاگرام به پست، لزوماً بهمعنای تعامل بیشتر با ما نیست. ازآنجاکه هشتگها بسیار پرطرفدار هستند، میلیونها نفر از آنها استفاده میکنند. بنابراین، به احتمال زیاد پست ما به دلیل رقابت، پنهان میشود. ازاینرو، محدودکردن موضوع هشتگ بسیار مهم است. برای مثال، از افزودن هشتگ موسیقی روی عکسی که یک غذای ماکارونی و پنیر را نشان میدهد، خودداری کنیم. عملکرد هشتگهای خود را تحلیل کنیم.
هشتگها برای محتواهای مرتبط با هم در یک دستهبندی، که در اینستاگرام منتشر میشوند، برچسبگذاری میشوند. اگر بخواهیم انتشارات ما موفقیتآمیز باشد، باید یاد بگیریم که چگونه از آنها بهدرستی استفاده کنیم و اندازهگیری کنیم که آیا برای ما مفید هستند یا خیر. چه تعداد هشتگ در پستهای خود استفاده کنیم؟
اگر از هشتگ بهدرستی استفاده کنیم میتوانیم:
اکنون موارد مهم را درمورد محبوبترین هشتگها و هشتگهای ترند در اینستاگرام میدانیم. بهعلاوه، میدانیم که کدامیک را در استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود بگنجانیم. پس الان زمان شروع کار است.